|| link exchange ||

28 November 2010

part time vs tempat LI

Sekarang aku tengah cuti semester. Kalau cuti semester yang sebelum-sebelum ni aku buat part time kat Nandos je. Korang selalu x makan kat Nandos. Haha. Aku memang dah biasa da buat part time kat situ. Tapi sekarang manager dah tukar dah. Haha. So, manager baru. xpasti lagi sebenarnya aku dapat buat part time kat situ x. Huhu. Yela, da tukar manager baru kan. So, memang x kenal la. Tapi tadi aku da tepon manager tu, dia kata nanti dia kol aku balik untuk bagi jawapan samada aku boleh masuk buat part time kat situ plak. Huhu. Aku harap aku dapat la keje situ kan. Nak carik duit untuk kawin. Haha. xdela, semester hadapan aku nak guna banyak duit, tu yang memang nak kena buat part time tu. Huu. Cari duit lebih. Yang menyebabkan aku lagi berkobar-kobar nak keje situ sebab rate kat situ da bertambah dari rate lama. Naik 50% tu. Sape xnak kan. Ahah. Masyuk aku kalau dapat buat part time situ. Memang aku pulun la. Haha.

Cuti ni gak aku kena cari tempat untuk buat Latihan Industri (LI). Aku kena buat LI 12 minggu nanti bermula bulan 4 kalau x silap. Tapi kena start carik sekarang. Kalau lambat memang melepas la aku karang. Huu. Sekarang memang da ada target mane aku nak pergi untuk LI nanti. Just nak kompemkan then nak anta resume dengan surat jawapan sekali. Tapi, resume sume aku x print lagi. Ahaha. Adeh.

7 comments:

Nurul Amira said...

penah wat part time kt kenny rogers ^_^

Nur said...

wah besnya dapat makan ayam...hehhe

misSbLurRy said...

better settlekan li dulu....skrg syarikat payah nak amik budak li..grrr

byna said...

waa..besnye keje part time c2..nk jugak la..haha..hmm,bynapun nga li..tapi dh nk bis..;)

Shida Radzuan said...

print cepat pe yg patut..anta resume dgn sgera ..msa itu emas dia xmnggu kite..tup tup..da bulan4..adehh~

enjoy wat part time k ;)

Anonymous said...

anta lah kat mpk...
besebye senang dapat...huhuhu

Unknown said...

good luck.wan nye LI x tahu lagi bile..