|| link exchange ||

03 November 2010

kenapa aku berblog

Sebelum ni aku adalah seorang silent rider yang tegar. Aku suke bace blog2 orang. Suke2 aku bace blog orang.

Tp nak komen aiseh, tak berani la plak. So aku bace jer la. Ape2 blog pun aku bace. Aku baru tersedar rupenye banyak blog yang aku bace ownernye pompuan (-_-").

Ade gak angan2, uish best gak erk ade blog ni. Boleh tulis macam2. Conteng jer sesuka ati. Yela, da blog dorang, suke dorang ler nak tulis ape kan. Aku la tukang bacenye (-_-"). Best gak kekadang bace entry2 dorang yang merepek macam kerepek. Sama gak macam sekarang aku merepek ni (-_-").

Back to basic, eh tak2. Berbalik pada asal, kenapa aku berblog (ade ker perkataan nih) sebab:

✓aku nak mencuba sesuatu yang baru
✓aku nak kongsi ape2 yang best
✓tempat aku merepek sambil makan kerepek

Orang kate bole gak buat duit melalui blog. Tul ker. Aku percaya benda ni andai ada usaha =). Ada usaha, ada balasan kan. Buat masa ni point buat duit ni aku buat sebagai side jer. Tapi kalau da orang nak bagi, kecik tapak tangan menghulur, padang bola sepak aku tadahkan.

Saye budak baru belajar, kalau salah tolong tegurkan =). Kekadang aku alpa gak, so tegur la mane aku silap yer wahai blogger sekalian.

As s conclusion EPY BLOGGING ya..

21 comments:

mummycute said...

bagus..teruskan usaha berblog yer dik...tapi petuanyer kene makan kerepek....senang skit nak merepek...

faizs said...

haha.. ok mummy.. kerepek memang kene ade.. kalau tak takleh nak merepak.. =)

Sr. Maryam Fatanah said...

happy blogging !!

Unknown said...

eyh..akak maryam pon ada sini jugak ke.haha.. jom la kita berblog..best wo..

Sr. Maryam Fatanah said...

wahai encik rozuan, ak ada dimana-mana sja..waaa

Yana Yassin said...

best berblogging !!! boleh kumpul kawan baru jugak,.. i follow u,.. hehehehe.

Qaseh Dalia said...

saye budak baru beljar jugak tp saye berani komen hehehe...follow u back tengs faiz

PCL said...

sambil mkn kerepek mmg sempoi BW...dah sampai ke Banting singgah beli lagi kerepek kt sisni..bole la kita merepek sama2...

zaL_cdpx said...

xperlu krepek pn dh leh mrepek !!!!
tp ader krepek lg wa suspek

hihihihiiiii

arizWanmerahs said...

Selamat datang ke dunia Blogger..Harapkan gembira..

Amir Syahir said...

grrr..

slamat maju jye.

Anonymous said...

selamat maju dalam arena ni ;D

shadee_capdrag said...

aku juga telah mula menjadi seorang blogger...ko la follower pertama aku...

eykin said...

hidup blogger...

misza said...

sama la, tp x sama. ni buah nangka d'luar pagar.dah tua bangka baru nak belajar. hehehe

faizs said...

akak misza : xper kak, kite boleh belajar same2.. kat mane2 pun bole belajar.. otai2 ade.. heee..

misza said...

betul la tu. kawan² blogger ni baik² & tak kedekut ilmu.

SnowladieS said...

saya pun baru lagi :( tak paham yg pasal nuffnng tu huuu -,-

Abu Huzaifah said...

Assalamualaikum sdr.Salam ziarah.Semoga saudara/ri dalam limpahan rahmat Allah SWT.Kaif haluk? Dijemput ziarah ke blog hamba di http://bicara-hamba.blogspot.com

Abu Huzaifah said...

Assalamualaikum sdr.Salam ziarah.Semoga saudara/ri dalam limpahan rahmat Allah SWT.Kaif haluk? Dijemput ziarah ke blog hamba di http://bicara-hamba.blogspot.com

hisham said...

hehe..aku suka reson nko berblog... merepek sambil makan kerepek. pepe pon buat duit degan blog nih hanya akan hadir bila nko mempunyai silent readers yang ramai.. mean traffic nko tinggi... baru nko akan dapat buat duit ngan blog nih... apa2 pon selamat datang la ke dunia blogging nih...