|| link exchange ||

17 November 2010

blog award


Oryte.. Award kat atas ni cik himmy yang beri pada aku. Ada bunga2 u. Haha. Terima kasih ye himmy. Sory lambat letak award ni dalam almari ni. Huu. Bersama award ni dia kirimkan sekali soalan2 exam. Eh tak2. Ada soalan dia sertakan skali, so aku kena jawab. Hee.

1-Apa pandangan aku kat blog cik himmy (http://himmymaru.blogspot.com/)
Disebabkan himmy ni pompuan, so da tentu la blog dia macam blog org pompuan kan. Hee. Dia hias blog dia dgn bunga2 lagi. Hee. See. Aku da kate, blog org pompuan kan. Hee. Mesti kene ade bunga2. Haha. meriah dengan kaler2 gak blig himmy ni. Hee. Ade pasang lagu gak.

2-Nama blog aku dan nape letak nama ni.
Nama blog aku blogfaizs. Nape aku pilih nama ni. Sebab nama aku faiz so aku pilih sama dengan nama aku. Haha. S yang kat ujong tu plak mewakili nama bapak aku sebenarnye. Hee.

3-Nama url blog dan dari mana datangnya idea ni.
Aku nak orang senang ingat. Ingat nama aku, so terus ingat blog aku. Kan senang. Hee.

4-Apakah method dalam penulisan aku.
Oh, apakah soalan ini. Haha. Tak banyak lagi entry2 dalam blog aku. Tapi setakat ni aku menulis biasanya pasal hidup aku. Kadang tulis gak pasal isu semasa la. Nak sharing2. Tapi biase buat kajian sket la kalau berkaitan dengan fakta. Yela untuk pastikan fakta yang aku nak tulis. Takut salah kang, abis aku. Huu.

5-Apa perasaan aku bila lihat blog orang cantik dan menarik sedangkan blog aku tak.
Best wo tgk blog og lain cantik je. Untung kalau pandai Photoshop ke. Boleh adjust2 gambar bagi lawa then jadikan header ke. Takpe, nnt aku blaja sket2 bagi blog aku gempak. Haha. Bila nak jadi lawa. Aku pun x tau. Kalau nak tau, rajin2 la jenguk sini. Haha.

6-Bilakah blog aku diwujudkan.
Entry first aku aku bertarikh 25hb Oktober 2010.

7-Siapakah orang pertama yang tahu dan menjadi pengikut blog aku
Nama dia Ainur Najwa. Aku pun x kenal siapa dia. Sebab dia pun xde blog. Haha.

8-Sila tag 5 nama lain untuk menerima anugerah tersebut dan paskan syarat-syarat ini.
Ok. Ini nanti aku bagi tau kat orang2 yang aku nak pilih. Hee. Tapi aku pun open gak kat blogger lain kalau nak amik award ni. Silakan ok. Jangan malu jangan segan.

Okey. Itu je kot untuk kali. Jumpe di next entry. =)

3 comments:

Anonymous said...

thniah dpt award...nti dh byk boleh letak kt muzium plak..gagagaga

Anonymous said...

besh!
tahniah2!

Unknown said...

wah tahniah.. baru berblog tp follower pun dah 400++.
kakyong yg dah 2 tahun berblog ni, baru nak cecah 500+++