|| link exchange ||

01 November 2010

Pelbagai jenis motor

Aku baru godek-godek kamus Motor yang ade kat library, x aku tipu.. Aku dapat kat emel tadi.. =b..
Aku baru tau ade banyak gak rupanya jenis motor ni..
Motor pun ade berbagai-bagai jenis hoo..
Aku pun baru tau pasal benda2 ni sume..

Motor paling moden - Modenas
Motor ada hon - Honda
Motor paling best - Suzuki Best
Motor paling bahaya - Hurricane (Honda)
Motor untuk ahli sukan - Yamaha Sport
Motor paling elegen - Modenas Elegan
Motor paling kerek - Yamaha Ego
Motor asyik menang jer - Modenas Jaguh
Motor yang tajam - Modenas Kriss
Motor lagi tajam - Honda Blade
Motor yang tajam lagi ganas - FireBlade
Motor untuk VVIP - Modenas Elit
Motor paling seronok - Modenas Xcite
Motor paling cute - Comel
Motor paling berahi =b - Passion
Motor raksasa - Ducati Monster
Motor pandai karate - Kawasaki Ninja
Motor Red Indian - Tomahawk
Motor paling kaya - Goldwing
Motor paling lama - Motor Lagenda
Motor belajar dalam kelas - EX5 Class
Motor da pandai, dapat naik kelas - EX5 Class 1
Motor laju atas air - motobot
Motor pandai masak - Ajinomoto
Motor pandai cakap - Motorola
Motor ade bulu ketiak - tokey kedai motor..

yg last tu aku tambah.. miahaha..

5 comments:

Unknown said...

haha..lawak la ko nye ni..cm nak copy je..haha..yg last tuh nampak sangat reka sendiri..

faizs said...

hakhak.. sila2.. =b

Unknown said...

sama2 ye..bila final exam ni?

zzzzzzz said...

Motor paling lawa dalam BMCS = moto aku..wakakaka

zaL_cdpx said...

bestnyer..... muahahahhaaaaaaaa