|| link exchange ||

01 December 2010

sebulan lagi tamat 2010

Pejam celik pejam celik dah dekat penghujung tahun 2010 rupanya kite.
Seringkali kita tidak perasan akan masa yang berlalu.

Semakin kita menghampiri penghujung 2010, bagaimana pula dengan azam kita pada tahun 2010 ini. Adakah sudah terlaksana, atau mungkin anda sedang berusaha untuk mengotakannya atau mungkin juga tidak dapat mencapainya.

Tahniah diucapkan andai apa yang diazamkan anda pada tahun ini telah anda capai. Bagi yang masih berusaha lagi untuk menggapai azam anda, teruskan usaha anda ya. Chayok2. Hee. Aku pun masih berusaha lagi. -_-''

Tidak kisahlah apa pun azam anda untuk tahun ini, selagi ia membawa kebaikan kepada diri anda, maka teruskanlah azam anda itu. Bagi yang sudah menggapai azam tu, mungkin sedang berkira-kira untuk menyulam azam yang lebih baik lagi untuk tahun mendatang. Bagus la camtu.

Azam itu umpama objektif. Objektif itu bagai tujuan atau sasaran. Hidup ini seharusnya ada sasaran bukan. Oleh itu, pasanglah azam. Sebaiknya juga azam yang dicita itu haruslah kita kotakan. Maka seronoklah hidup andai azam sudah terlaksana bukan.

fakta : orang bernama Azam pun tidak terkecuali dari memasang azam. =b

9 comments:

misSbLurRy said...

cepat benar masa itu berlalu pergi dan terus pergi

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

cptnye...
da meningkat setahun umurku!

wah!...
azam lame tak habis lagi neyh...
haha


ops! org name AZAM pttnye yg dulu ke ade azam
ye tak?hehe



btw..

visit n do folo me yeah~

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

LeYa said...

erm...yup..mase terlalu pantas pergi meninggalkan kita... pejam celik pejam celik dah abes dah...

huhu... memg la kejap rase nyer kan... umur pun makin lame makin meningkat..

Rozuan Ismail said...

azam memang la nak jadi lebih baik..tapi x leh azam lebih2 sgt.. nanti semua x menjadi..

Anonymous said...

Apa yang posting bagus. Saya sangat suka membaca jenis atau artikel. Aku bisa? T menunggu untuk melihat apa yang orang lain katakan.

Sya Isya said...

huhu..Sya ada 3 azam untuk tahun ni, tapi 1 je tercapai..sedey gak, tapi tah ler..

thanks sudi follow blog Sya =D

misza said...

azam agar kehidupan tahun ni lebih baik dari tahun lepas dan tahun depan lebih baik dari tahun ni. Alhamdullillah...

khairul said...

hmm...yg thn lepas pon x tercapai lagik....

Anak Ulu Cheka said...

salam,

anugerah KING OF BLOGGER 2010