|| link exchange ||

23 November 2010

tamat bab 3, bahagian 1

Alhamdulillah..
Dengan berakhirnya exam aku semalam, maka tamat sudah pengajian aku bagi bab 3, bahagian 1.. Hee.. Apakah bab 3, bahagian 1 tu? Haha.. Tahun 3, semester 1 le.. Hee.. Akan tercapaikah misi aku bagi semester ini untuk bagi up pointer aku? Huu.. Tunggu dan lihat.. Apa pun aku memang sudah bagi yang terbaik untuk semester ni.. Xpe, aku cuba lagi yang terbaik untuk semester akan datang.. Miahaha.. Biasa la, orang rajin memang macam ni.. Haha..

Semester ni Alhamdulillah aku dapat lecture2 yang best.. Hee.. Kenapa aku cakap best? Lecturer2 yang aku dapat sem ni best sebab mereka anggap student mereka macam kawan.. Sempoi la, kalau bagi nasihat pun ada cara.. Gunakan cara tazkirah.. Best2.. Kalau dulu tazkirah ni aku dengar time kat asrama je.. Huu.. Kat u ni, hidup da bebas nasib baik ada lecturer yang macam ni.. Sekurang2nya boleh bagi nasihat kat student, mengingatkan kitorang.. Yela, student ni bukan selalu buat benda yang betul kan.. Terkadang juga kitorang yang student ni, khilaf.. Huu.. Ada sorang lecturer tu sampai terjah satu umah sewa yang kawan aku duduk.. Time dekat maghrib plak tu.. Haha.. Sempoi abis la.. Haha..

So, cuti nanti ape aku nak buat.. Hmm.. Yang nyata, blogging pun da jarang2 kot, sebab umah aku xde line internet.. Kat umah sewa ni memang ada.. 4mbps lagi.. Miahaha.. Tengok la kalau rajin aku lepak mapley ke, mcd ke untuk bersihkan sawang2 yang ade.. Huu.. Broadband aku memang ade, tapi lembab cam siput la pulak kat kawasan rumah aku tu.. Kalau aku guna pun memang tahap kesabaran aku akan teruji.. Haha..

Esok aku balik rumah.. Yezz.. Haha..

6 comments:

An Najwa said...

hep holidayzzzzzzzzz............

byna said...

gud luck 4 ur result..hehehe..lega kn dh tamat bab 3, part 1? ;)yup...kal0 nk cte sal berukbend yg sl0w, mmg mengancam thp kesabaranku jugak..ahaks

Anonymous said...

selamat oliday hee

The Sharkox said...

Selamat bercuti-cutian bro..

The Sharkox said...

Selamat bercuti-cutian bro..

faizs said...

@najwa-thanks ya..
@byna-thanks byna.. sabo je kalau guna berukband yg lembab tu.. haha.. =b
@bintang-epy oliday jugak..
@the sharkox-selamat bro..