|| link exchange ||

16 November 2010

menggondol award

Salam semua.
Aku nak ucapkan terima kasih kepada rakan blogger yang sudi memberikan anugerah2 ini semua kepada aku. Huu. Kat sini ada 4 award yang aku dapat. Farid Kamil pun x pernah dapat award sebanyak ini dalam satu malam. Kahkah.
Ok, 1st award ini datang dari cik MJ. Award itu berupa begini:


Award yang asal dapat dari budak botak. Budak botak suruh komen blog dia. Aku tengok dia pakai templete sama dengan aku. Ok la tu. Hijau. Haha.
Biasa kalau artis lepas dapat award, mesti dia kene interview kan. So, pas dapat award kat atas tu aku pun di interview la dengan soalan2 yg memang mencabar.

-Kenapa aku pilih nama blog aku camtu? (blogfaizs)
Nama aku faiz so mesti nama blog aku pun faiz. S kat faiz tu mewakili nama bapak aku. Hee.
-5 perkara yang aku suka.
Makan, mendengar lagu, membaca, menonton, melayan perasaan. Haha.
-5 perkara yang aku benci
Traffic light, jalan jem, penipu, aku da lupa ape lagi yang aku benci. Kepala jem. Huu.
-Tag orang lain.
Nanti aku bagi kat chatbox ok. Blogger2 lain yang nak amik pun memang dialu-alukan. Hee.

Terima kasih ye cik MJ. Sory sebab terlambat sket nak show off award ni sebab x perasan ok. Hee.

Yang 3 lagi award ni plak datang nya dari brader umar yg cute. Terima ksih banyak. Hee. Ok, kat sini aku nak abadikan award2 tu kat entry ini. Nanti kalau rindu award ni boleh usha entry ni. Hee. Inilah ketiga-tiga award tu.





Pergh, 4 award skali untuk satu malam. Memang pakej la. Hee.
So, kat sini aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kat penyumbang award. Terima kasih gak kepada blogger2 lain yang menyokong aku selami ini. Terima kasih juga kepada mama, abah juga keluarga. Eh ini da macam ucapan hari kecemerlangan sekolah ni -_-''. Terima kasih sekali lagi. =)

p/s : pada blogger2 lain yang nak amik award2 ini semua, aku alu-alukan. Ok. Da pukul 3.33am. Adios. Nyte. Mimpi manis. ^_^

15 comments:

Puan Eka said...

x penah pon dapat award lagi..uhuuuuuuuuuu
sedih2....

byna said...

MEKASIH YE JEMPUT BYNA AMEK AWARD..;)

H.A said...

mekaseh faizs..nnt feez wat ye... :)

Puan Eka said...

eka kene amek award yg mane ni faiz???hehe

atyn said...

thx 4 da award;)

Puan Eka said...

tq faizs

wawa meiko said...

Errr , tumpang tanye .
Award petama wawa dapat , lagi tiga tuu dpt jugak atau tidak ?
TAK NAK DIALU-ALUKAN BOLEH AMEK .
Hahaha

Emilia Emira said...

thanx faiz...insyaALLAH ade mse emy buat..=))

SnowladieS said...

tak fhm jugak faiz..byk sgt award..mne stu ni :O

kiLaLaLa said...

award mne 1 yg kne amek nie???

Anonymous said...

waa banyakknye award die.. tahniah2! :)

Unknown said...

selamat menyambut aidil adha.

http://www.kakyong.com/

noorafzan.blogspot.com said...

hai faiz..
amboi sampai 4 award nih..
haha~

shekechik said...

wahh..tahniah2..hehe
camat ari rye..

Nurul Marikan said...

thank 4 da award faiz.. huhu
tapi an.. award yg mana 1 yg kene amik nih??
4 4 buleyh?? keh keh keh