|| link exchange ||

14 November 2010

aku suka gambar ni sebab


Oryte, kali ini aku mendapat jemputan dari cik yuyu untuk menyertai contest yang dia buat. Ini 1st contest yang dia buat ok. Hadiah pun lumayan. banglo 3 tingkat sebijik. Tak, yang part hadiah tu aku tipu. Haha. Nak tau contest ape, silalah terjah blog beliau kat sini. Setiap contest mesti ada syarat kan. Ok, camni syarat2 dier :

1 ) mestilah jadi follower cik yuyu tuk memudahkan anda
mendapat info terbaru tentang contest ni. (settle)

2) letak banner contest pada ENTRI dan SIDEBAR selame
tempoh contest ni berlangsung dan link kan banner itu kepada
entri ini. (settle)

3 ) upload gambar anda dan buatlah satu entry
yang bertajuk :
saya/gua/aku/wa suka gambar nie sebab. (kat bawah nanti aku citer)

4 ) tag 3 rakan-rakan anda. (kat bawah ni yang pilih secara random)
-miss kiwi
-miss emilia emira
-misyamissyou

5 ) tingalkan jejak link entry anda kat comment post ini. (pas aku buat karangan ni aku g terjah sane blik)

Jadi, gambar manakah yang aku nak pilih. Aish, baru aku tau yang aku xde banyak gambar. Huu. Setelah belek punye belek gambar2 dalam lappy aku ni, aku pun pilih gambar berikut.


Kenapa aku pilih gambar tu? Sejujurnya aku nak bagi jawapan yang aku suka gambar tu sebab aku nampak aku lagi comel dari adik aku tu. Tapi orang kata, hidup ni jangan la jujur sangat, sebab nanti memakan diri. Kahkah.

Takdelah, tu sebenarnya gambar aku dengan adik angkat aku. Alip nama dia. Tu gambar lama sebenarnya, sekarang dia da besar da. Heee. Mase ni kitorang kuar satu family pusing2. Aku dengan adik2 aku sume g masuk kat arked game. Kitorang g jahanamkan mesin2 yang ade kat sane. Haha. Adik aku yang ni memang x main (dia kecik lg). Tapi dia tengok kitorang maen. Da macam kitorang yang jadi budak2 -_-''. Dia tengok kitorang dengan memek muka yang agak pelik sebab kitorang terkinja2 main kat arked tu. Haha. Tapi kitorang memang enjoy mase tu.

Ok, itulah cerita tentang gambar ni. So sesape yang nak masuk contest ni bolehlah cekidot kat sini. Contest ni bermula 14 Nov 2010 sampai 27 Dis 2010. Hadiah cik yuyu kata rahsia.

9 comments:

|| ainchumel || said...

rindu budak kecik itu.:p

faizs said...

ain : rindu juge.. baru perasan, abg xde byk gambar.. huuu.. =b

Anonymous said...

chumel..checked :)

faizs said...

eh, judges datang mengecheck.. =b

farihah@air-ah said...

seyes comel gler baby 2!!!geram!

faizs said...

farihah : haha.. g la cubit pipi dia.. =b

H.A said...

wahahah..feez pun suke gambar ni..comel2 :)

alexayussida said...

comellnyee dak kecik tuh..gud luck oke:D

cimöt said...

teruja..jarang jumpa laki yg suke giler gambor..
btw, nak baby tu..geram ngan mata bulat dia ohhhh..