|| link exchange ||

14 November 2010

abang ben buat lagi

Selamat malam kepada semua.

Kalau nak rewind balik, dulu aku ada buat entry pasal suai kenal blogger berminat kan yang dikelolakan oleh brader kacak lagi gagah perkasa iaitu abg ben.

Banyak yang aku dapat lepas join ruangan tu. Ruangan tu boleh menjadi wadah untuk blogger2 baru macam aku untuk mengenali blogger lain. Kenal dengan otai2 blogger, korek ilmu dari diorang. Boleh tambah trafik light jugak.

Mase tu abg ben kate nak tutup da ruangan tu, tp pastu abg ben kate x jadi. Hee. Sekarang ni plak ruangan tu da diberi nafas baru, dengan nama JOM BERKENALAN : KHAS BUAT BLOGGER BARU.

So, kat sini aku memang sarankan kepada blogger2 lain yang nak join boleh join kat sini.

Abg ben, nak join lagi boleh x. Miahaha. Xdelah, bagi peluang kat orang lain plak kan. Apa lagi, terjah sana. Haha.

6 comments:

Rozuan Ismail said...

boleh x nak join lagi..huhu

Cik Eka said...

dah xley join lagi dah kite ni faizs..
hehehe..betol kan..bnyk kite dpt dr segmen suai kenal blogger tu kan...
mcm2 tips dpt.abg ben bg tips pelan2 jer..ade mksud tersirat tu....

faizs said...

haha.. tu la.. kalau boleh masuk lagi, mmg nak join sekaki.. tp nnt abg ben marah.. huuu.. xpe, bg peluang org lain plak.. ^_^

gnesop.com said...

rasa cam nak join juga.. :)

sebelas said...

ade kembali ke?

iqbalhakimi said...

woop..dgr citer hasil dari program encik ba nie bg impak yg besar untuk blog nie?..hehe..btw,selamat berkenalan rakan blogger.. =)