|| link exchange ||

02 November 2010

Ron 97 goes up 5 sen - Malaysiakini

betulkah ini semua..
oh.. katakan tidak pada pada ron97.. miahaha..
jangan esok pagi aku nak bayar isi minyak tengok2 ron95 pun naek same..
memang naik la aku, naik ape.. naik pangkat.. hakhak..
seb abek aku xde keta ferrari yang perlu dituang ron97 kedalamnye.. phewww..

agak2 kalau ron97 da naik ni ade peluang tak ron95 naik same..
hmmmm... wait n see..


Ron 97 goes up 5 sen - Malaysiakini

6 comments:

Rozuan Ismail said...

asyik naek je..teringin jugak nak tgk harga turun..boleh ke?

faizs said...

boleh jer bro.. tunggu dekat pru, turun la tu.. kasi pancing sket.. hikhik.. =b

mumumeow said...

abis la..nek harge minyak..hrge brg len pun nek...
=(

Nasir Bravo said...

asyik nek ja..turun xmau plak~~~adoi igt semua org naik moto buh ayeq ka??nice entry~~~


AWEK KELATE SEKSI

faizs said...

meow - nak buat camne, kite ni orang bawah jer.. ikot jer ape kate dorang.. huu..
nasir - ade keta pki ayeq x, nak beli r.. xyah pki minyak.. haha.. (tapi nnt harga ayaq plka naik kan.. huuu.. )

Tomato Gurl's Life said...

asyik naik harga je..duk sibuk taja sana sini.pilihan raya makin dekat..