|| link exchange ||

20 November 2010

hilang sekejap

Salam
Pertama sekali, terima aksih kepada kamu, ya kamu semua yang sudi bertandang ke blog aku ini. Terima kasih tidak terhingga aku ucapkan ok. Hee.

Aku nak minta maaf sebab aku terpakse slow down sikit aktiviti blog aku ni. Aku x update entry, aku x pergi bersiar2 ke blog korang semua, x bertegur sapa dengan korang. Lihat, aku sudah ketagih blog mungkin. Bukan ini yang aku pinta korang tahu x. Kenapa semua ini harus terjadi kepada diri aku. Haha.

Aku tengah menghadapi exam yang bertimbun sekarang sebenarnya. Huu. Jumaat petang satu paper, Sabtu pagi satu paper, dan yang terakhir Isnin pagi satu paper. Isnin tu paper last aku. Yey. So, mungkin aku slow down dalam blog ni sampai hari Isnin.

Kalau ada ape2 pesan, tinggalkan sahaja kat shoutbox ok. Aku baca semua pesanan yang korang semua tinggalkan. Ada juga beberapa tag yang blogger lain bagi kat aku. Tapi aku x dapat buat lagi tag2 tu semua. Nanti selepas Isnin aku buat ok. Hee. Sekali lagi, terima kasih sudi bertandang ke blog aku.

Selamat berjaya kepada korang semua yang senasib dengan aku, menduduki peperiksaan. Sesiapa yang sudah habis peperiksaan maka bolehlah bergembira. Tapi jangan berlebih2 ok. Haha. =)

p/s : Entry ini pun curi masa sikit untuk taip. Haha. Aku tetapkan entry ini kepada auto publish. Malam nanti entry ini keluar. Hee.

5 comments:

Anonymous said...

all the best for ur exam ^^
chaiyok chaiyok chaiyok :))

The Sharkox said...

Gudluck bro.. tinggalkan kejap blog ni..hehe

MJ said...

bittawfik wannajah!

WAHIDA ALIAS said...

all the best.berkorban ape saje.yeah!!

touya said...

wuwuwuwu cam mana aku nak teruskan hidup dalam dunia blog tanpa ko ?