|| link exchange ||

07 February 2011

dear diary.

Macam mana nak mulakan erk. Da macam diari la pulak. Haha.

Sebenarnya dalam 3-4 hari yang berlalu ni banyak yang terjadi kat aku. Sakit. Memang sakit yang dirasa. Tapi takpe, andai ini mengajar sesuatu kepada diri ini, aku terima. Orang sane jangan risau sangat. Mungkin ada khilaf dari pihak masing-masing, takpelah macam orang kata, kita belajar sesuatu dari apa yang terjadi. Orang ok je. Hee. Semoga hari-hari yang berlalu menjadikan kita lebih baik.

Apa yang orang buat selama ini, semua itu ikhlas. Orang sana jangan la terlalu rasa terhutang budi ok. Ok la, kalau orang sana taknak rase terhutang budi sangat, boleh bayar balik semua yang orang buat kat orang sana. Cash tau. =b. Hehe. Takdelah, main-main aje. Bukan balasan yang orang harapkan. Orang buat semua itu sebab memang orang nak buat.

Kita kongsi banyak benda sebelum ini. Betul la tu. Banyak yang kita kongsi. Macam-macam kan. Salah satunya kita suka baca novel. Ape ingat orang lelaki takde yang minat baca novel ke. Haha. Orang la tu orangnya. =b. Kalau orang sana nak tau, bukan setakat novel je orang suka baca, malah signboard tepi-tepi jalan, surat khabar lama, flyers malah surat khabar pembungkus nasi lemak pun orang bace tau. Haha.

Haritu kita sama-sama kata nak buat novel kan. Novel cerita tentang kita, kisah kita. Orang ada cerita gak pada kawan kalau kisah kita dijadikan novel ok tak. Dia kata dia nak jadi orang pertama yang baca novel tu. Hehe. Tapi orang kata kalau cerita kita ni nak dijadikan novel, ending dia takde lagi. Huu. Kawan tu kata dia mengharapkan happy ending untuk novel tu. Haha. Orang kat sini pun sebenarnya mengharapkan happy ending untuk kisah kita ini. Tapi kita tak tahu lagi kan. Takpelah, nanti orang doa banyak-banyak okey. Hee. Takpelah, nanti bila-bila idea datang, orang jadi rajin, orang akan cuba untuk tulis kat blog orang ni ke. Tapi janjilah, jangan gelak pulak bila orang da tulis. Haha. Macam orang sana cakaplah, mungkin dengan menulis cara orang untuk luahkan segalanya. Orang sana pulak luahkan sesuatu dengan bercakap kan. Yela, orang sana kan banyak cakap. Haha. =b.

Alamak. pukul 7.50 pagi da. Kelas pukul 8pagi. Orang tak mandi lagi pun. Huu. Ok la. Orang doakan yang terbaik untuk orang sana. Jaga diri tu elok-elok. Jaga makan gak, jage kesihatan semua. Orang kat sini akan tunggu orang sana. Orang kat sini memang nak orang sana.

1 comment:

.:ainchumel:. said...

owh,saya baru bace entry ni.haish.