|| link exchange ||

25 October 2010

my first entry

Bismillah..

(serius)
Alhamdulillah, pertama sekali syukur ke hadrat Ilahi, kerana dengan izinNya blog aku ni siap.

Keinginan aku untuk create blog ni sebab sebenarnya selama ni aku hanyalah seorang blogwalker (ade ker perkataan nih.) Cam best jer tengok blogger2 lain tulis macam2 kat blog diorang. (walau aku tau ade best ade tak best) Tapi ape salahnya aku cube kan.. =)

Sepanjang aku jadi blogwalker, aku tengok ade blog citer pasal life dorang, kongsi ilmu, sharing muvie, lagu, software, blog untuk biznez n etc.. Bagi aku plak aku tak klasifikasikan (pergh ayat) sangat blog aku ni pasal ape. Tapi ape yg aku rase aku nak letak aku letak jer. Haha. Nama pun blog aku kan. My Blog, My Rulez. Haha. (aku da x serius nampaknya.)

(penat r jadi serius)
Inspirasi aku tuk create blog aku ni sebab budak ain ni hah yang bajet chumel.. Ini tak boleh jadi, klu dia da ade blog, aku pun nak.. miahahah.. boleh r aku gaduh dengan dier through blog plak.. hakhak..

So as a conclusion, AKU DA ADA BLOG WEH.. Sekian terima kasih.. Miahaha..







5 comments:

|| ainchumel || said...

caya la bro.
dpt credit lg sbb bg inspirasi tercipta nya blog ni.haha.
btw,i mmg chumel oke.jgn jelez.:p

faizs said...

iyola.. like bro like bro la.. sis comel, bro ensem.. muahaha..

Jeely jelly said...

welcome to the club !
:)

Anonymous said...

aku pun beginner gak...haha, bersama la kita...

shadee_capdrag said...

aku pu beginner gak...bersame la kita...