|| link exchange ||

29 October 2010

industrial training briefing

Sebagai seorang pelajar yang masih belajar, latihan industri (LI) atau dikenali juga sebagai industrtial training adalah perkara yang tidak asing lagi. Latihan industri ini biasanya perlu dilalui oleh pelajar yang dekat nak abis belajar, (cam aku kene belajar 4 tahun, so tahun 3 ni aku kene buat latihan industri. Oleh kerana aku adalah seorang pelajar, oleh yang demikian aku kena melaluinya dengan jayanya insyaAllah. Seperti kita sedia maklum, setiap perkara yang akan dilakukan seharusnya mempunyai permulaannya, dan permulaan kepada latihan industri adalah sesi briefing aka taklimat pada ketetapan berikut:

Tarikh : 1 November 2010 (Isnin)
Masa : 2.00 pm
Tempat : Auditorium Canselori, UTeM

as a conclusion, AKU KENA DATANG benda ni.

*further details : kat sini

2 comments:

Unknown said...

good luck la yer..moga LI akan pass ngan jayanya..huhu

faizs said...

InsyAllah.. =)